You are currently viewing רשמים ממשחק 2 /שחר צ'קוטאי

רשמים ממשחק 2 /שחר צ'קוטאי

מי שמסתכל על תוצאת הסדרה עלול לחשוב שמיאמי יותר טובה בהפרש ניכר, אך ברגע שהוא קופץ למחצית הראשונה הוא קולט שבוסטון רמסה את מיאמי. את הסיפור המלא של המשחק תוכלו למצוא בסיקור, אני מביא נק' כלליות שתפסו אותי.

  1. נתחיל במפסידים – קמבה הגיע לסדרה. בחצי הראשון הוא שטף וקרצף את הפרקט. היריבים ששמרו עליו היו צריכים לעבור טיפול ברכיים מההתמודדות עם המהירות והזריזות שלו, סימן טוב לבוסטון לקבל את קמבה במיטבו.
  2. בראון – שתי שלשות במאני טיים פלוס החטאה קריטית, יכולת קבלת החלטות די טובה ועדיין הוא לא אופציה מספיק בולטת במשחק. משחק ההתקפה שלו הוא אקס פקטור, ההיט יתקשו מאוד אם בוסטון תקבל 25+ משלושת שחקניה המובילים.
  3. ספסל – סוף כל סוף ראינו את השימוש של סטיבנס בספסל שלו, כשהוא מפצל את החמישייה בשילוב של המחליפים. קנטר היה מצויין במחצית הראשונה והקשה מאוד על הגנת ההיט. הבעיה – מלבד וונמייקר וקנטר אין באמת מישהו משמעותי שיכול לעזור.
  4. המשך ישיר לנקודה הקודמת – 38, 39 ו-42. לא, זה לא חלק מהמספרים הזוכים בלוטו, אלו הדקות ששיחקו סמארט בראון וטייטום במשחק. הספסל, מלבד וונמייקר ששיחק 24 דק', שיחקו כולם יחד כ- 33 דק. הבחורים הירוקים גמורים והם קרסו מהרגליים בסוף המשחק.
  5. הסלטיקס לא הצליחו להתמודד עם האזורית של מיאמי כשהם קולעים 41 נק' סה"כ בחצי השני של המשחק. מעניין לראות איך סטיבנס יגיב לזה במשחק הבא.
  6. מיאמי – המנצחת הגדולה נתנה מחצית ראשונה לא טובה ואם נהיה ספציפים אז רבע שני רע, שבו הם קלעו 19 נק'. בהפסקה ספולסטרה שטף את הקבוצה הלבנה-אדומה ואמר להם בחדר ההלבשה שהם לא נותנים מעצמם מספיק בהגנה. רבע שלישי של 37-17 נתן להם יתרון 7 והם כמעט איבדו את היתרון. הם יכולים לצאת מרוצים מכך שחמישיית הסיום שלהם יודעת לעשות את זה טוב מאוד.
  7. White power! – הירו במשחק לא טוב בקליעה אך עדיין היה משמעותי, אוליניק היה גם חלש עם 5 נק' בלבד, רובינסון ממשיך לתת משחקי 2 טובים לאחר משחקי 1 גרועים. הוא התחיל את המשחק עם 4-5 משלוש כבר ברבע הראשון ומשם קלע עוד שתי שלשות. איזו קבוצה יכולה לעלות חמישייה של שחקנים לבנים והיא תהיה אוצר התקפי כמו מה שמיאמי מביאה?
  8. דראגיץ' כוכב עליון – הדרקון הסלובני ממשיך להיות מדהים בפלייאוף הזה בממוצעים מצויינים אך לא על זה אני רוצה לדבר אלא על החיבור שלו עם באם ובאטלר, בתחילת העונה גורן ובאטלר לא הסתדרו התקפית והיו לא מתואמים, אך לאחר החזרה מהפגרה המשחק שלהם הצליח להתחבר והם נראים כשלישיה בלתי נפרדת כאשר באם ובאטלר נותנים את הכוח בהגנה ודראגיץ הוא מרכז ההתקפה.
  9. ההשתלטות של באטלר (בעיקר הגנתית) ברגעי הסיום היא מרשימה למדי. נכון שהוא לא קולע אבל את ההגנה הוא נותן על הצד הטוב ביותר. 3 חטיפות היו לו ברגעי הסיום כולל מהלך שמזכיר את המהלך הידוע של ג'ורדן שמציל מהחוץ ומסיים בצורה מדהימה.

לסיכום – יש לנו סדרה מצויינת עד כה, מדהים לראות איך כל פסק זמן מביא שינוי טקטי, כל רבע הוא יצירת אומנות. מעניין לראות איך סטיבנס יגיב לשח של ספולסטרה.

באופן אישי – אנחנו בסופה של שנה ולקראת שנה חדשה שבאה עלינו לטובה (מקווה לפחות). כל יום בשבילנו הוא הזדמנות למשהו חדש, להתקדם למקום אליו אנחנו שואפים. אם בפלייאוף כל אחד יכול פתאום לתפוס יום, לקחת עליו משחק ולהיות הכוכב אז אנחנו לפעמים צריכים לקחת הזדמנויות בידיים ולתת את ה-100% שלנו. לאחרונה שמעתי שיר שתפס אותי חזק ומדבר בדיוק על זה!

לכל הקהילה היקרה של הופס – שנה טובה ומתוקה! שנהיה ליוקיץ ולא לבברלי!

Subscribe
Notify of
94 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
18/09/2020 10:35:12

סטיבנס צריך להגיב יותר טוב תוך כדי משחק. יותר מדי פעמים הסלטיקס מאבדים יתרון משמעותי מאוד.

עידו גילרי
Admin
18/09/2020 10:38:45

איך הוא צריך להגיב?

thejanitor
thejanitor
18/09/2020 11:21:28

?יותר טוב?

עידו גילרי
Admin
18/09/2020 11:23:10
Reply to  thejanitor

כן…

עידו גילרי
Admin
18/09/2020 11:23:36
Reply to  thejanitor

ומה זה כולל?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

😂😂😂😂😂😂😂 שפכת אותי שרת

ברוך רובין
ברוך רובין
18/09/2020 11:23:41

עידו כמה רבעים שלישיים הוא ניצח בפלייאוף היה לו 5 טיימאוט 17 הפרש השתמש רק אחרי ריצה של 7 במקום אחרי ריצות של 5.
.
דרך אגב זה משימה של מאמן לפרק הגנה אזורית והוא שוב נכשל, לא הגיוני שרבע רביעי הוא מסדר זריקות לסמארט , במקום לטייטום שנעלם מהמשחק .

עידו גילרי
Admin
18/09/2020 11:27:35

קודם כל לא. הוא לקח טיים אחרי שירד ל 10 מ15. אבל זה ההבדל?בחייאת.
ואז הוא לקח עוד אחד כשירד ל 4.
לגבי האזורית – מסכים. אבל זה יותר קשור לשיטת המשחק של הסלטיקס שבנויה בעיקר על אחד מול אחד כל השנה. הוא ניסה כמה דברים אבל אתה רואה שהם לא מורגלים בזה

ברוך רובין
ברוך רובין
18/09/2020 11:43:07

הוא מפסיד כל רבע שלישי פרט למשחק הקודם (7 מול טורנט) מול מיאמי,יש לקבוצה בעיה ברבע ה3 וזה נופל לא מאט מאשמה עליו.

עידו גילרי
Admin
18/09/2020 11:50:24

נו מה נהיית הטרול?
בשנה שעברה זה היה הרבע הרביעי השנה זה היה הרבע הראשון ועכשיו זה הרבע השלישי. מתי עוברים לרבע השני? אפשר כבר לחשוב שהסלטיקס לא עברו סיבוב או שניים.
ברור שאיך שהם יצאו מהמחצית במשחק הזה גם עליו. אתה דיברת על החלק של הלהגיב במהלך המשחק.

ברוך רובין
ברוך רובין
18/09/2020 11:53:06

הסלטיק עברו סיבוב נטו בזכות כישרון עדיף נרס נתן לו נוקאאוט מוחלט באימון, וגם ההודי ספלורטאה משפיל אותו. אבל אני אלך איתך לגבי הרבע ה3, עדיין לסטיבנס יש הרבה אשמה בהפסד.

ברוך רובין
ברוך רובין
18/09/2020 11:54:59

וחדר ההלבשה המתופורר אחרי כל הפסד כבר 3 שנים גם לא אשמתו? בסוף סטיבנס מאמן טוב אף אחד לא טוען שלא אבל רחוק מעילית של הליגה

עידו גילרי
Admin
18/09/2020 11:57:05

חדר הלבשה מתפורר כבר 3 שנים כשכל שנה מחליפים לך שחקנים מרכזיים.
אז כן זה לא עליו הוא התמודד כל שנה נהדר עם תחלופת סגל לא הגיונית (וגם הרבה פציעות)
אז כן בעיני הוא מהעילית של הליגה.

ברוך רובין
ברוך רובין
18/09/2020 12:03:10

3 מ5 שחקני חמישייה יש לו בסגל כבר 3 שנים, וגם את הווארד, גם זה לא עליו נו באמת, אתה לא רציני, מאמן צריך לנהל אגויים בחדר הלבשה (בטח שאין לו סופרסטארים), יוצא נקי אצלך יותר מלברון בתקשורת.

עידו גילרי
Admin
18/09/2020 12:08:30

ונראה שהוא מנהל אותם.
אתה החלטת שחדר ההלבשה מתפורר.
הוא היה צריך לעבור מתומאס שהרקורד שלו ידוע לקיירי ועכשיו הוא שילב מעולה את קמבה עם שני כוכבים עולים.
בכל אחד מהמקרים הוא העמיד קבוצה מנצחת.
אין לו שנתיים רצוף עם אותו הסגל וקשה לי להסביר עד כמה המשכיות היא משמעותית להצלחה.
העובדה שטייטום סמארט ובראון גדלים ביחד תעשה נפלאות לבוסטון בעתיד אבל צריך שגם כל מה שמסביבם יתחיל להתייצב.

ברוך רובין
ברוך רובין
18/09/2020 12:13:17

אני החלטתי שחדר ההלבשה מתפורר? אולי בתקשורת שכל שני וחמישי יוצא ריבים ושמועות משם על חדר הלבשה עם אווירה רעילה.
.
אף אחד לא מדבר על השיטת משחק הוא מגוון והנחיל שיטת משחק מצויינת ,אני מדבר על אווירהשהכל מתפרק אחרי הפסד וזה אשמה של מאמן, הוא מכין מצויין למשחקים, אבל הוא מנהל משחק חלש ולא משליט סדר בחדר ההלבשה וזה למה הוא רחוק מעילית

עידו גילרי
Admin
18/09/2020 12:17:31

כן כי אתה יודע מה קורה שם…
ושוב חזרנו לנקודת ההתחלה – מה רע באיך שהוא מנהל משחק? זה הכל שטויות של הוא לא נראה 'רע' מספיק.
דווקא עיקר הביקורת שלי עליו היא על משחק ההתקפה של הקבוצה שלא מאפשר לשחקני המשנה לבוא לידי ביטוי כי בנוי על זה שהסקוררים ישיגו נקודות באחד על אחד.

עידו גילרי
Admin
18/09/2020 13:05:47

יא ליצן, כבר ציינתי כמה וכמה דברים שעליו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/09/2020 16:57:41

ברוך
למה אתה בכלל עונה לגילרי וכל מטרתו לבזות אותך?
הוא מרמז שנהיית טרול, מבטל כל מילה שאתה כותב כזריקת מילים וקורא לך ליצן.
הוא לא שווה לתגובה ממך. הכי גרוע שאין לו טיפה כבוד לגיל שלך כמו שאין לו כבוד לאנשים שדעתם שונה משלו ובין היתר מנחם לס בעל האתר.

עידו גילרי
Admin
18/09/2020 17:38:46

הוא עונה חי כי אנחנו לא מסכימים. אני לא מבטל את דעתו אלא מציג טיעון נגד.
היחיד שהכריז שהוא טרול זה אתה.
לך אין שום זכות לדבר על כבוד בהתחשב בפועלך כאן. עסוק רק בלהשמיץ ללכלך, ללבות אש מהצד ולהתעלם מנסיונות דיון.
אי הסכמה עם דעה אינה חוסר כבוד כדאי שכבר תבין את זה. בלי קשר לגיל אין שום קשר לכבוד ובטח שאין לך מושג לגבי מערכת היחסים שלי עם מנחם.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/09/2020 18:18:46

השימוש שלך הוא במילים מבזות. זה דו שיח וויכוח, אל תיתמם…
אתה משצמש במילים כמו טרול, ליצן, הזוי, שטויות והרשימה מתארכת!
אותי אתה אתה יכול לבזות, אין לי בעיה עם זה בכלל, כי כל מי שקורא אותך רואה באיזו שפה אתה משתמש וזה חוזר אליך כבומרנג.
יש לי זכות מלאה לדבר, אני לא משמיץ אף אחד אישית לדב ממך וגם אתה יוצא ממני דיי נקי בהתחשב בבעיות האובייקטיביות שלך אבל כשאתה נכנס באנשים זקנים כמו מנחם וברוך הדבר נוגד את החינוך שלי ואני יוצא חוצץ.
לגבי מערכת היחסים עם מנחם אני בטוח שרב הסמוי על הגלוי אבל אני רואה איך אתה מגיב הרבה פעמים בחוסר כבוד כלפי מי שנתן לך במה ולא משנה שאתה מתחזק לו את המערכת ומשקיע באתר….
אתה מוזמן להמשיך לרדת עלי, סבבה. ברגע שאני אראה ירידה שלך על אחרים שחורגת מדיון תרבותי תצפה לתגובה ממני, אתה וגילרי ב'

עידו גילרי
Admin
18/09/2020 18:27:02

רזי אתה היחיד שקראתי לו טרול כי זה מה שאתה עושה ואפילו הודית בזה.
לא יודע מה החינוך שלך מרשה לך ומה לא אבל ללא ספק הוא פספס בגדול(רק על תבוא לי עם לום – אני מבטיח שאני בשום אופן לא מאיים עליך או על אף אחד).
זה שאני לא אומר אמן על כל מה שמנחם אומר זה לא חוסר כבוד.
אתה לא יוצא חוצץ אתה מלכלך כל פינה כאן. העיקר שאני המיתמם.

ברוך רובין
ברוך רובין
18/09/2020 12:32:17

אני לא יודע מה קרה שם בדיוק , אבל הסיפורים שיוצאים ויצאו אם זה מוריס קיירי, הגזענות בחדר הלבשה , הזריקת חפצים והתפוררות אין עשן בלי אש , וניהול אווירה זה עבודה של מאמן. דרך אגב זו הייתה החוזה הגדולה ביותר של פית ג’קסון ניהול חדר הלבשה ובמיוחד עם התנהלות עם אגויים.
.
הוא לא הכין /לא מצא פתרונות להגנה אזורית, וזה גם בעיה של מאמן. מאמן צריך למצוא פתרונות להתאמות שיש בפלייאוף והוא בנתיים נכשל (את טורנטו זה היה נטו כישרון עודף נרס נתן לו נוקאאוט).
.
אני לא מבין מה הקשר לאישיות ולרע? ספלורטאה רע? מלון רע?

ברוך רובין
ברוך רובין
18/09/2020 12:33:10

* עם, פיל ג’קסון

עידו גילרי
Admin
18/09/2020 12:36:52

בודאי שהוא הכין, תסתכל איך הם שולחים שחקן לאמצע האזורית או חותכים מהצד שאחד מהם חודר לאמצע.

עידו גילרי
Admin
18/09/2020 12:38:55

והבדיחה שנרס עשה לו שחמט כי זה על נטו כישרון…
לא אמרת הרגע שקמבה בינוני? סמארט לא סקורר וטייטום ובראון עדיין צעירים.
מאחורי הרביעיה שלהם יש מדבר איפה הכישרון?

ברוך רובין
ברוך רובין
18/09/2020 12:40:44

טייטום טוב מסיאקם בכל פרמטר,
קמבה ולאורי זה אותה רמה
בראון טוב מורן פליט, טורנטו עמוקה יותר זה נכון אבל מבחינת איכות וכישרון בוסטון בכמה רמות מעל

עידו גילרי
Admin
18/09/2020 12:42:29

מילים מילים.

ברוך רובין
ברוך רובין
18/09/2020 13:04:02

ברור המאמן לא אשם בכלום , לא באזורית, לא שטייטום בורח מהכדור, לא בחדר הלבשה סטיבנס טפלון

עידו גילרי
Admin
18/09/2020 13:06:32

נו יא ליצן, כבר ציינתי כמה וכמה דברים שעליו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך זה סתם סטט רבע 3 רבע 1 רבע 2 רבע אחרון תמיד יהיה איזה המצאה כזאת.
הקבוצה השנייה עושה התאמות בחצי ומשנה וחלק מקריות ותו לא. סטיבנס בסדר גמור בסדרה הזאת מדובר ב2 קבוצות די שוות וכל משחק יכול ללכת לכל צד. לסטיבנס יש נס ציונה נערים ב אחרי הביג 4 וזה לגמרי עליו ועל איינג שלא הביאו אף אחד שחקן כמו רגי גקסון היה עוזר להם פלאים.
הם צריכים לדעתי לשחק יותר על קמבה זה מה שהייתי מנסה לשנות. קמבה קילר ויכול לשים ימבה נקודות צריכים לסדר לו מהלכים פינוי לזריקות 3 מיד ריינג ואחד על אחד

ברוך רובין
ברוך רובין
18/09/2020 11:44:51

שמעון קמבה זה שחקן בינוני +, ההגנה יורדת לטבעת בפיק אנד רול והוא לא קולע עליהם מ3, גארד עלית היה קולע 50. ואיפה טייטום שנעלם ?

etayle
etayle
18/09/2020 12:28:34

+1
הקליעה של קמבה משלוש לא יציבה מספיק. חבל,, כי באמת מיאמי יורדים ממש נמוך אחרי החסימה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא לא זורק מספיק כי אין לו אישור לזה כנראה

עידו גילרי
Admin
18/09/2020 10:44:12

עוד משהו שהרג את הסלטיקס זה האיבודים. בחצי הראשון הם קלעו באחוזים מטורפים אז עוד ניתן היה להסתיר את זה אבל בחצי השני זה פשוט חיסל אותם.
הרבה מזה היה האקטיביות של מיאמי אבל גם לא מעט שטויות לא מחויבות. אם מישהו מחפש את אחת נקודות שבהן סטיבנס פישל זו אחת מהן. לא ייתכן שאחרי המחצית הראשונה אותו דבר בדיוק חוזר על עצמו.

Avri
Avri
18/09/2020 12:27:33

נכון. יש מצב שזה קשור לעייפות? קבוצה צעירה אבל הסדרה מול טורונטו היתה די מתישה.

דה שוט
דה שוט
18/09/2020 10:55:49

תודה שחר, אחלה פוסט,
גילרי צודק לגבי האיבודים, אבל חייבים להגיד מילה על האיזורית של מיאמי.
2-3 קלאסי של שנות ה-80 באירופה, אבל עם מגיני עלית של האנ בי איי.
קראודר ובאטלר מקדימה זאת אימה! ידיים פעילות, כל הזמן מאיימים על קווי המסירה, בעיקר חכמים מאוד.
אדבאיו באמצע זה נהדר, כי בניגוד לאירופה – כאן הוא חייב כל הזמן לצאת מהצבע. עשה את זה יפה גם אם נתפס פעם אחת (או שזה היה אוליניק).
חייב להגיד גם מילה על הבגרות המפתיעה של הירו – אתמול הוא לא פגע אבל היה מאוד פעיל על הקרשים, בהגנה ובכדורים החופשיים. שחקן חכם עם גישה של ראש-גדול כבר בתחילת הדרך. אני צופה לו עתיד מפואר.
ואי אפשר בלי דראגיץ' – נכון היו לו שני פוקסים מהשלוש ומהטופ אוף דה קי – אבל היו לו גם חדירות נהדרות על הקרש עם הרבה תעוזה ויוזמה. אתמול הוא הביא את כל היכולות המגוונות שעוד נותרו בו – ממש בדקות של הקלאץ'.
.
לבוסטון אין קליעה אמינה ולכן היא תתקשה מול האיזורית. כן כן, טייטום, בראון, סמארט ואפילו קמבה – קלעים טובים עם אחוזים יפים מהשלוש. אבל זה לא קרי או קליי, גם לא לילארד או הארדן, "אפילו" לא מארי. אלה לא אנשים שאם בטעות עזבת אותם על השלוש – אתה יודע שסביר שתחטוף. הם קלעי "רצף" – "סטריק-שוטרס" ואי אפשר לדעת אם היום הם יפגעו או לא. לגבי בראון וטייטום – יש יותר ביטחון. לגבי קמבה וסמארט – טוטו לוטו חצילים.
.
רזיאל – סטיבנס לא אשם בהפסד אתמול, אבל הוא בטח לא עוזר יותר מדי. בינתיים ספולסטרה "מנגן" יותר טוב עם הקצב של המשחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

קמבה יכול לעשות מורי וקרי יפה מאד צריכים לעבוד בשבילו. לא עובדים בשבילו מספיק

ברוך רובין
ברוך רובין
18/09/2020 11:46:48

שמעון קמבה בינוני איפה הוא איפה קרי, קרי היה קולע אתמול 50 על הגנה רכה כזאת שיורדת עד לטבעת עד כל חסימה, לדעתי היה שובר שיא שלושות מול הגנה כזאת, קמבה״ אולסטאר״ מזפח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיירי לא היה עושה כלום חוץ מלהפסיד

ברוך רובין
ברוך רובין
18/09/2020 17:28:25

קרי לא קיירי, סטפן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קרי כן נו קמבה זה לא קרי מה לעשות עדיין גארד מהטופ זה לא שאחרים עומדים לבוסטון פנויים

ברוך רובין
ברוך רובין
18/09/2020 11:48:29
Reply to  דה שוט

ודרך אגב ברור שלסטיבנס יש אשמה גדולה מאוד בהפסד אתמול, מאמן צריך לפרק אזורית, זה שהוא לא יודע/ לא הרגיל את השחקנים שלו במהלך השנה מול הגנות כאלה זה נטו אשמה שלו.

NFS
NFS
18/09/2020 14:49:21
Reply to  דה שוט

100+
איזורית נהדרת של מיאמי

רועי ויינברג
Admin
18/09/2020 11:56:11

תודה על הפוסט שחר. החמישייה של בוסטון הייתה צריכה לקבל פחות דקות במחצית הראשונה וזה משהו שאני מאמין שיקרה בהמשך – הרגישו את העייפות שלהם ברבע השלישי והרביעי כשמיאמי הייתה ראשונה לכל כדור. דראגיץ' אכן מדהים, ומפתיע שמיאמי לא נתנה כמעט דקות אתמול לשני שחקני חמישייה שלה מהעונה הסדירה (נאן ולנארד) או בפלייאוף עד עכשיו והם עדיין משחקים מעולה.

עידו גילרי
Admin
18/09/2020 12:00:10

קורונה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

וואלה? שניהם?

עידו גילרי
Admin
18/09/2020 16:52:09

רק נאן אם אני זוכר נכון.
ללנארד הייתה איזו פציעה אחרת.

עידו גילרי
Admin
18/09/2020 18:03:55
Reply to  צ'יקו

😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

עדיין לא ברמה של מדסן. מדסן היה גם עושה ריקודים

Avri
Avri
18/09/2020 12:25:36

יופי של פוסט. אין הרבה מה להוסיף, אנחנו פשוט קבוצה קצת עייפה, לא מספיק עמוקה, וחלק מהכוכבים שלנו צעירים מידי.

שתהיה שנה טובה לכולם, לימנים ולסמולנים, לשב'ר ול-ללל, למזרחים ולאשכנזים, לחובבי טראמפ ושונאיו. אפילו לאוהדי הלייקרס!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/09/2020 12:32:35
Reply to  Avri

שנה טובה לאוהדי הסלטיקס באשר הם.

Avri
Avri
18/09/2020 13:34:26

היתה שנה טובה בסך הכל לאוהדי הסלטיקס. לגמר כנראה לא נגיע אבל שיחקנו יפה, מי שהיה צריך לפרוץ פרץ, ועמדנו בציפיות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/09/2020 17:01:34
Reply to  Avri

בטוח שלא נגיע לגמר
עמדנו בציפיות? לא בבית ספרי. אני בתחילת העונה טענתי שאנחנו קונטיינדרים וצריכים להגיע לגמר.
אז כן החבורה התבגרה בשנה והיתה יותר טובה ובכל זאת יש מישהו שלא גדל ולא התבגר ודיי נשאר מאחורה, שמו בראד סטיבנס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם הוא נכנס למגרש ודופק אגרוף לטוני בראדרס הוא קונה את עולמו אצלך 😎

Avri
Avri
18/09/2020 18:14:49

🙂 אני אפילו לא מצליח לדמיין את זה בראש.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 0:14:25

חחחחחחחחחחחחחח
לא, אבל אם יגש ויעיר לו באסרטיביות כל פעם שהוא דופק את הסלטיקס ואפילו יקבל טכנית על זה אני אכבד ואעריך אותו הרבה יותר.

Avri
Avri
18/09/2020 18:03:32

רזי, תחזור לקדימונים של העונה ותראה בעצמך. אני לא זוכר כל כך מי כתב אותם אבל אני די בטוח שהקונסנזוס היה שגמר מזרח זה די לעמוד בציפיות. אולי העכברים כאן יצליחו לאתר את הקדימון של בוסטון באתר – אין לי מושג איך עושים את זה אבל יהיה מעניין לראות.

Smiley
Editor
18/09/2020 22:43:28
Reply to  Avri
דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 0:21:05
Reply to  Avri

לא ציינתתי את גמר האן בי איי בפריוויו אלא באחד הפוסטים האחרים לדעתי. אני עדיין חושב שקבוצה של טייטום בראון הייווארד וקמבה עם סמארט שווה גמר אן בי איי. הם כבר שם פלוס מינוס מגבלת מאמן. אם סטיבנס יצליח לקחת השנה טייטל אני אוכל את אחד מכובעי הפרטיים.

דובי
Editor
18/09/2020 13:28:04
Reply to  Avri

יש לכם בסך הכל שישה וחצי שחקנים כרגע, וצריך לכסות איתם 240 דקות. באיזשהו מקום חייב להיות חור.

Avri
Avri
18/09/2020 13:33:07
Reply to  דובי

לגמרי. וככל שהפלייאוף מתקדם והעייפות מתגברת מרגישים את זה יותר.

דובי
Editor
18/09/2020 15:30:49
Reply to  Avri

איזה באסה שלא יכולתם לבנות את הקבוצה אחרת כי לא הרשו לכם..
כאילו מה? מה הבעיה לתכנן קבוצה שיהיה לה גם ספסל??

Avri
Avri
18/09/2020 16:16:37
Reply to  דובי

"כאילו מה? מה הבעיה לתכנן קבוצה שיהיה לה גם ספסל??"
לשמוע את זה מאוהד ניקס, מעלה לי חיוך :-).

שאלה טובה, לא יודע. כנראה שחשבו שיקבלו יותר מסמי, קנטר והרוקיז. או התרגלו שאצל סטיבנס תמיד יש איזה סוס שחור שמביא פריצה בלי שאף אחד ציפה ממנו (בראדלי, רוזייר, אייזיה, ביינס או אפילו מוריס הבכיר).

דובי
Editor
18/09/2020 16:26:21
Reply to  Avri

דע שאתה צועד על קרקע רעועה כשמסתמנות נקודות השקה בינך לבין אוהד ניקס

Avri
Avri
18/09/2020 17:45:38
Reply to  Avri

🙂

עגל
עגל
18/09/2020 16:18:00
Reply to  Avri

וואי וואי מי ישמע, סייחים צעירים, אני משחק בשכונה עם הילד מול הרי אדם ולא נח לרגע (מקסימום מחפף קצת בהגנה).
צעירים שמקבלים מיליונים, אני מוכן לשלם להיות במקומם.
.
(הניסיון שלי לחקות את שמעון)

Avri
Avri
18/09/2020 16:20:07
Reply to  עגל

מחר אני מחתים אותך. 🙂 כנראה שתתרום יותר מרומיאו לנגפורד, זה די בטוח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

הוא דווקא נראה לי יהיה סביר בעתיד. הבעיה זה הוויליאמס עם הטוסיק ואוגיללי שכל קשר בינו לכדורסל מקרי בהחלט אבל לסוכן שלו מגיע בוכטות 😎

Avri
Avri
18/09/2020 17:53:59
Reply to  Avri

רומיאו יהיה סביר בעתיד? אולי, כולנו מקווים, לזה אנחנו מתפללים ועל זה אנחנו בונים, אבל ממש לא כרגע. הראה פוטנציאל פה ושם השנה אבל נראה עדיין כמו ילד במגרש של הגדולים. וויליאמס עם הטוסיק שחקן בכלל לא רע – יהיה נגר קריירה (אם להשתמש בהגדרות שלך) אבל הוא מתפתח כשחקן מחליף סולידי שנותן הגנה ובשאיפה בעתיד גם שלשות. יותר מזה אף אחד לא ציפה שהוא יהיה. לגבי סמי השור, דווקא מחליף סולידי ולאור הבוטנים שבוסטון יכלה לשלם למחליפים הוא דווקא שווה את המעט שמשלמים לו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

צודק חלקית. העייפות לא קשורה. אני לא מרגיש שום עייפות בסייחים של בוסטון במשחק. יכלו באותה מידה לנצח את 2 המשחקים. ההבדל בשפיץ של הנעל.
קליי קרי דופק 4 צאקות על ההתחלה מספיק שאחד בחוץ ומדברים פה אחרת. בסוף זה מייק איט אור מיס כמו שאמרו פה.
אם גרמי גראנט היה קולע שלשות לבד מהפינה הוא כבר היה אולסטר וokc היו עושים לפחות 2 גמרים זה החיים.
טייטום חטף גג ודראגיץ דפק 3 בסיבוב שהכדור ברח לו. להאשים בזה את סטיבנס זה בקטנה.
זה לא כמו קליפרס דנבר שיש קבוצה מהותית טובה על הנייר ומחרבנת זה 2 קבוצות באותה רמה 50 50 מישהו חייב לנצח.
אנחנו באמת לא נחים הרבה אין אצלנו פסקי זמן וריוויו פלופים קפיצות למגנים (אם היה קפיצות לתוך המגן הייתי כל היום על הקו). מקסימום הפסקה 5 דק בין משחק למשחק וחוטפים הרבה יותר מכות מהשחקנים הסוסים בnba זה בטוח

Avri
Avri
18/09/2020 18:00:32

עייפות זה ההבדל בין מה שקרה בפועל לחשיבה יותר מפוקסת, פחות איבודים, קליעה באחוז גבוה יותר וריכוז בהגנה לאורך כל המשחק ובעיקר בסופו. כל זה שווה הרבה נקודות בבנק.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 0:24:05
Reply to  דובי

זה לא נכון.
שאני אזכיר כמה דקות שיחק לאורי מול בוסטון בחלק מהמשחקים?
כבר נאמר פה לא פעם שעם כל העצירות במשחק ופסקי הזמן (מינוס אלה שסטיבנס לא לוקח….) יש לשחקנים הרבה זמן מנוחה בתוך המשחק כש 58 דקות מתפרסים על כשעתיים וחצי….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19/09/2020 0:28:08

48 דקות…

שחר אלוני
18/09/2020 13:10:33

שתיהן קבוצות בבנייה שיגיעו לשיא עוד שנה שנתיים
בוסטון פשוט קצרים מדי, קשה לקחת סדרות שיש לך 5 שחקנים
לפני שנתיים היה להם גם את מוריס, ביינס, הורפורד ורוז'יר (הוחלפו בקמבה), עכשיו הם חצי קבוצה
מיאמי בסדר, אוקלהומה עם קשיחות

Avri
Avri
18/09/2020 13:38:58

נכון. אני חושב שמקווים שם שבשנה הבאה הרוקיז(+טיים לורד) שלנו יוסיפו מיילג' ויתחילו לתרום דקות ספסל יותר משמעותיות/איכותיות (כמו שקורה בדרך כלל בבוסטון), בעיקר שני הוויליאמסים ובשאיפה גם לנגפורד.

שחר אלוני
18/09/2020 13:55:03
Reply to  Avri

יש מצב, ואולי גם טרייד להוספת שחקני רוטציה
לבוסטון יש הרבה שחקנים צעירים לפתח והרבה בחירות דראפט, אלה נכסים טובים לטרייד סולידי
בעוד שנה אגב, מתחילים לשלם מקס לטייטום

Avri
Avri
18/09/2020 15:16:35

לבוסטון יהיה קשה להמיר בחירות דראפט (זולות) בשחקני רוטציה טובים כי אין לנו כסף בקופה לשלם להם. טייטום יקבל את המליונים בדיוק כשהחוזה של הייוורד מסתיים. מה עושים עם גורדון זו שאלה יותר גדולה שמומחי המשכורות פה באתר יוכלו אולי להבהיר.

דובי
Editor
18/09/2020 16:00:52
Reply to  Avri

תמכרו אותו לאוזבקים תמורת נזיד עדשים. ממנו לא תבוא שום ישועה.

Avri
Avri
18/09/2020 16:18:07
Reply to  דובי

האוזבקים לא יקנו, יקר להם. דווקא שיחק נהדר השנה ולדעתי היה יכול לעשות את ההבדל, במיוחד כשנגמר כל כך צמוד בשני המשחקים.

Smiley
Editor
18/09/2020 13:14:20

הסלטיקס חסרים ספסל, הייוורד יתן קצת עומק לשמיכה שהיא פשוט קצרה ולא מספיק איכותית.
קנטר הוא ריבאונדר טוב וסקורר לא רע, אבל על כל סל שהוא שם הוא חוטף בהגנה שניים. אם הוא לא קולע כמות נכבדת הוא פשוט אסון הגנתי.
ווינמייקר (וגם לארקין) הוא ההבדל בין היורוליג ל-NBA. לא כל כוכב יורוליג יכול להיות שחקן NBA טוב. שניהרכזים המחליפים הירוקים חגגו ביורוליג וב-NBA הם פשוט לא מוצאים את עצמם. מה שעובד באירופה לא ממש בא לידי ביטוי אצל האמריקאים.
אולי היה שווה לנסות היום את וויליאמס האתלטי ברגע שאדבאיו התחיל להתחמם, כדי שתהיה לסלטיקס תשובה לאתלטיות ולאורך שלו. וויליאמס עשה דווקא עבודה לא רעה מול הראפטורס בסדרה הקודמת.
האקס פקטור אצל הסלטיקס זה דווקא בראון שלטעמי לא בא יותר מדי לידי ביטוי. הוא אנמי מדי ופחות לוקח על עצמו. אולי שווה שהוא ישחק כשחקן המטרה כאשר טאטום ו-ווקר נחים כדי להכניס אותו לעניינים. הוא חייב להבין שהסלטיקס צריכים יותר אסרטיבית ממנו.

Smiley
Editor
18/09/2020 13:21:19
Reply to  Smiley

בנוסף, בוסטון רוצים לשחק מהר כדי לא לתת להגנה של ההיט להתארגן. הבעיה שההיט שולחים הרבה שחקנים לריבאונד התקפה, דבר שמקשה על הסלטיקס לצאת למתפרצות ולשחק מהר.
האזורית, גם כן מקשה על המשחק של הסלטיקס שבעיקר בנוי על יכולות האחד על אחד של שחקניה.

דובי
Editor
18/09/2020 13:28:56
Reply to  Smiley

מיאמי קבוצה מאומנת עם גרוש וחצי יותר לעומק מבוסטון.

Smiley
Editor
18/09/2020 13:43:23
Reply to  דובי

בהחלט. מוציאים הרבה יותר מסך חלקיה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

לארקין הרבה יותר טוב מוכשר והצליח גם יותר באירופה מוונימייקר

NFS
NFS
18/09/2020 14:54:15

צריך לזכור שבוסטון, אחרי עוד פציעה שלו, ללא פורזינגיס אהה היווארד שמקבל שם הכי הרבה כסף.
מסכים שבלי בעיה יכל להיות עכשיו 2:0 לבוסטון והיינו מדברים אחרת על סטיבנס וה"הודי של ברוך" ספולסטרה (הוא פיליפיני ברוך).

asaf
18/09/2020 16:18:15

הקשיים של הסלטיקס מול האזורית באים לידי ביטוי כבר סדרה שנייה ברציפות גם מול טורונטו לרגעים לא מעטים הם הסתבכו מולה. ואם זאת הסדרה הזו רחוקה מלהיות גמורה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אחלה נקודות, תודה רבה צ'יקו.
.
עדיין מוקדם לסכם, אבל כמו שזה נראה עכשיו האשמה מתחלקת בין איינג' והספסל החסר, לבין סטיבנס וחלוקת הדקות וחוסר היכולת להתמודד עם האזורית, לבין המזל הרע של הייווארד. אם הייווארד חוזר בכושר סביר במשחק הבא הם עוד יכולים לחזור לתמונה, למרות שלדעתי כבר לא יצליחו לנצח בסדרה.
.
וזו הייתה טעות לוותר על הורפורד. גם בגלל העומק, גם בגלל החכמה וניהול המשחק, גם בגלל ההגנה מול באם (וטורונטו). אני עדיין לא מבין מה קרה שם בעצם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טעות??? 30 מיליון לנגר הזה לעונה ל4 שנים זה טעות? זה גאונות למה ביג אל היה מביא להם טבעת? לא חושב. לא בטוח שגם איתו המצב בסידרה היה שונה.
החלטה ברורה של איינג לך חפש פראייר אחר…פילה..
רק שלא נשמע אותך אומר לי שאם דנבר לא מאריכים למיילסאפ את החוזה ב30 מיליון זו טעות😎

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

בנוגע להורפורד עצמו, נצטרך לחיות עם אי ההסכמה
😉
אבל אאל"ט בוסטון כן הציעו לו חוזה גבוה, אבל כנראה פחות מזה של פילי, וזו סיבה אפשרית לכך שעזב. אז אם הם אכן רצו להשאיר אותו וזה נפל על כמה מיליונים, לדעתי זו טעות. לא מכיר מספיק כדי לדעת אם בעוד כמה מיליונים האלה היו מונעים מהם החתמות אחרות, אבל שוב, אם המחיר לא היה גדול במיוחד (לוותר על קנטר?), עדיף היה להשאיר אותו.

Berch
19/09/2020 0:11:49

תודה על הפוסט
🙂

אשך טמיר המקורי
20/09/2020 8:48:08

מצוין